Michał Tkocz
Performance marketing for e-commerce
Zakres działań:
Kampanie Google Ads (AdWords) – Strategie, wdrożenia, prowadzenie kont, audyty, szkolenia, optymalizacje działań.Analityka internetowa + Szkolenia Google Analytics / Google Data Studio.E-commerce consulting (Digital Marketing). W tym audyt działań marketingowych i dobór źródeł ruchu do specyfiki biznesu.
Specjalizacja sklepy online – małe, średnie i duże projekty. W portfolio zarówno małe, lokalne biznesy jak i te międzynarodowe.
Doświadczenie:Od 6 lat ściśle powiązany z branżą e-commerce. Aktualnie menedżer zespołu Performance Marketingu G2A.com – największej na świecie platformy sprzedaży produktów cyfrowych działającej w skali globalnej.
Do lipca 2020 kierownik ponad 15-sto osobowego działu SEM w jednej z największych polskich spółek akcyjnych – eobuwie.pl, działającej na 14 rynkach europejskich. Przez 4 lata odpowiedzialny za rozwój rynków CEE & SEE dla eobuwie oraz MODIVO.
Doświadczenie m.in. na rynkach: Polskim, Niemieckim, Czeskim, Słowackim, Rumuńskim, Węgierskim, Litewskim czy Ukraińskim.
W wolnych chwilach wspiera inne projekty i otwarty jest na każde nowe wyzwanie 🙂
Znajomość:
Google Analytics EE / API
Search Ads 360 (DoubleClick Search)
Google Ads (AdWords)
Google Tag Manager
Google Data Studio
Sklik.cz | BING
Lokalizacja: Zielona Góra, Lubuskie
(Otwarty na relokację)
Kontakt:
tel: 509 722 665
kontakt@michaltkocz.pl
LinkedIn: Michał Tkocz